sâmbătă, 6 decembrie 2014

Am rămas copila care…



 Am rămas copila care,
 Prinsă-n leagăn spre cer zbura,
 Și cânta despre iubire,
 Când vântul păru-i despletea.
 
 Am rămas copila care,
 Alerga să îmbrățișeze lanurile miscatore,
 Și săruta la plecare,
 Pomii grijulii ce o ascundeau de soare.
 
 Am rămas copila care,
 Euforică dansa desculță-n ploaie,
 Crezând că va crește mare,
 Învelită în ale curcubeului staie.
 
  Am rămas copila care,
 Credea-n zâne din povești,
 Și se arunca-n visare,
 Sperând că tu ai să o găsești.

Am rămas copila care,
 Își făcea coroniță din maci,
 Și milita pentru eliberare,
 Din ale minciunilor araci.
 
 Am rămas copila care,
 Plângea-n colț, de atâta dor de casă,
 Și într-o continuă așteptare,
 Spera, în iubire, oamenii să crească.
 
 Am rămas copila care,
 Vibra fericită, conștientizându-și sufletul,
 Și în inima lui căuta alinare,
 Când i se fura cu nerozie, zâmbetul.
 
 Am rămas copila care,
 Te iubește neîncetat,
 Și în vis ea veșnic sare,
 Într-un univers uitat.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu