marți, 2 decembrie 2014

Undeva, acolo sus








 Când albastrul ochilor tăi mă-nvaluie ușor,
 Mă blochez în gândul meu nebun și plin de dor,
 Dar cu un gest necugetat în minte mi-ai adus,
 Imaginea de atunci când tu ai rămas undeva, acolo sus...
 
 Nu trebuie să-mi spui că inima mea îți lipsește,
  În privirea-ți pierdută durerea lesne se citește,
 Însă nu vrei să recunoști sentimentul ce-l ții ascuns,
 Și atunci mă bucur că ai rămas,  undeva, acolo sus...
 
 Când buzele ți se frâng nerăbdătoare,
 Așteptând în taină, o dulce sărutare,
 Să nu crezi că ai să primești, căci din ele eu am scurs,
 Dorința de a iubi pe cel rămas undeva, acolo sus...
 
 Un uragan de furie a izbit atunci sufletul meu greu,
 Inima-mi sângera cumplit și se zbătea căindu-se mereu,
 Amintirile-mi nășteau lacrimi ce pe obraz mi-au curs,
 Dar mi-am propus să uit de tine undeva, acolo sus...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu