miercuri, 3 decembrie 2014

Resemnare







De ce trebuie să căutăm printre amintiri,
 Pentru a ne putea iubi în continuare?
 Încerci să-mi ascunzi, dar citesc în priviri,
 Că ceva în noi, încet, încet, moare.
 
 Nu mai simți căldura sufletului meu,
 Sărutul ascunde în răceala lui uitarea,
 Să mă îmbrățișezi îți este greu,
 Când între noi s-a născut scindarea.
 
 Odată, despre inima mea ți-am vorbit,
 Și ți-am spus că de frică am interzis-o lumii,
 Nu m-ai ascultat, încrezător mi-ai zâmbit,
 Și mi-ai furat-o în numele iubirii.
 
 Acum ai uitat de ea, cu tot ce a însemnat pentru tine,
 M-ai lăsat să o închid în urma ta cu tristețe,
 Să o ascund în temnița rece ce în umbră o ține,
Și pe ai ei pereți îmi desenează noi povețe.
 
 Nu te mai gândi dacă o vrei înapoi,
 Când tot ce te leagă de ea e trecutul,
 E mult prea greu să spargi zidul dintre noi,
 Pentru a scormoni printre ruine, începutul.
 
 Ce plăcere găsești în a cârmui o epavă,
 Distrusă de vânt și de ploi?
 Menirea ei este să rămână sclavă,
 A iubirii și amintirilor în doi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu