vineri, 5 decembrie 2014

De ce m-aș trezi?




Repetiție chinuitoare, mă amăgești mereu,
Îmi amintești că salvarea vine doar din sufletul meu,
Și prefer să fug în vis,unde veșnic sunt eu,
Alunecând în amorțeala plăcută a propriului panaceu.
De ce m-aș trezi, să mor în realitate?
Să-ncep să urăsc din nou chipurile lor?
Să mă scald pierdută în această lașitate,
Ce-mi naște în suflet al pustietății fior?
De ce m-aș trezi, să-mi clătesc ochii,
Cu aburi de vinovăție și frică?
Să-mi scadă simțitor intensitatea privirii,
Căci în mine m-am văzut mult prea mică?
De ce m-aș trezi, să dorm ca voi,
Plângându-mi îngrozită, în pumni neputința?
Simțind doar ale lacrimilor ploi,
Condamnându-mi mintea să-și aștepte sentința?
De ce n-aș mai călători, uitată-n visare,
Prinzându-mă în zbor de curcubee,
Meditând în natura plină de culoare,
Și îmbrățișând Universul printr-o idee ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu