marți, 2 decembrie 2014

Rugă




 
 

 
Îți mulțumesc pentru că mă ajuți mereu,
Deși chinuită de vină, mă rog ție uneori cu greu,
Și uit mult prea repede de binecuvântarea Ta,
Iar la mânie, Te cert uneori în ruga mea.
Știu că puterea Ta de-a ierta este mult prea mare,
Și mă mântuiești, deși cred că nu merit îndurare,
Îți mulțumesc pentru că mi-ai călăuzit pașii mereu,
Și mi-ai luminat calea chiar de-am fost ateu.
Când am căzut, Tu m-ai ridicat,
Când am plâns, Tu m-ai alinat,
Când am uitat, Tu mi-ai amintit,
Că sunt Fiul tău iubit și dorit.
Ți-am făcut promisiuni și nu le-am  onorat,
M-am bucurat că m-ai salvat și repede am uitat,
Îți mulțumesc pentru tot ce mi-ai dăruit,
Și pentru că ai protejat tot ce am iubit .
Îmi pare rău că nu am apreciat,
Viața dăruită, de care nu m-am bucurat,
De fiecare dată când o să vreau să Te iubesc,
Înăuntrul meu o să Te caut și am să Te găsesc.

Iartă-mă !
Îmi pare rău.
Mulțumesc!
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu